Welcome

The Do the Math Challenge Organizing Committee would like to welcome the community participants to the "Challenge" blog. We are looking forward to hearing about your experience! Good Luck!

Thursday, October 7, 2010

Départ pour Mtl, nous devons arrêter / Leaving for Mtl, we have to quit

ENGLISH WILL FOLLOW...

Denis et moi nous apprêtons à partir pour Mtl puisque je suis en réunion demain toute la journée. Ce qui veut dire que nous devons malheureusement (ou heureusement) terminer notre défi. Nous savions déjà que cela arriverait et nous nous étions fixé comme objectif de durer au moins jusqu'à jeudi midi - c'est fait! Il nous reste même de la nourriture (4 tranches de pain, 1/4 de boîte de céréale, un peu moins de 1/2L de lait, du gruau et des poires) alors on aurait probablement réussi à se débrouiller pour ce soir et demain matin. Je suis quand même contente que ce soit terminé - mon corps est content. Celui de Denis aussi! J'aurais vraiment voulu être là au dîner demain et pouvoir discuter avec mes collègues du défi. C'est certain que c'est une expérience qui m'a ouvert les yeux.

Bon courage à ceux qui persévèrent encore - lâchez pas! Nous sommes avec vous en pensées.


ENGLISH
Denis and I are about to leave for Montreal because I have meetings all day tomorrow. This means that our journey unfortunetaly (or fortunately) stops here. We already knew that we had to leave town so the objective was Thursday lunch and we made it. We still have a bit of food left (4 slices of bread, 1/4 box of Cheerios, 1/2L of milk, some oatmeal and some pears) so we would of been ok pour supper and breakfast tomorrow but let's just say I am glad I don't have to count every little piece of food I have. My body is also glad this is over! Denis' as well. I would of liked to be there at the luncheon tomorrow to see and exchange with our fellow participants. This experience has certainly opened up my eyes.

I wish good luck to the rest of the guys - only 2 meals to go... Hang on! We are with you in spirit.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.